ΔΙΑΜΟΝΗ: CHECK IN/OUT & ΤΙΜΕΣ


Άφιξη – Αναχώρηση

  • Η ώρα check in στο Hotel Discovery είναι μετά τις 15:00 και η ώρα check out έως τις 11:00 .
  • Κατά την είσοδό του , στο ξενοδοχείο , ο πελάτης υποχρεούται να υποδείξει δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο καθώς και να υπογράψει τα δελτία που διατάσσονται από τις αρμόδιες αρχές.

    Μη Εμφάνιση / No Show
  • Στις κρατήσεις για τις οποίες δεν εμφανίζονται οι επισκέπτες , θα ισχύουν μέχρι τις 22:00 της ημέρας αφίξεως, έπειτα θα έχουμε το δικαίωμα να διαθέσουμε το δωμάτιο προς πώληση, εκτός αν ο επισκέπτης μας έχει ενημερώσει για καθυστερημένη άφιξη.
  • Σε περίπτωση μη εμφάνισης, το 100% του συνολικού κόστους διαμονής χρεώνεται.
  • Δεν ισχύουν επιστροφές ή αποζημιώσεις.

Καθυστέρηση Εκκένωσης Δωματίου

Στην περίπτωση που οι επισκέπτες δεν καταφέρνουν να εκκενώσουν το δωμάτιό τους πριν από τις 11:00 την ημέρα του τερματισμού της κράτηση, και μόνο εάν το δωμάτιο είναι διαθέσιμο , iσχύουν προσαυξήσεις που αντιστοιχούν σε μίσθωση μισής ημέρας. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν είναι σε θέση να εκκενώσει το δωμάτιο πριν από τις 18:00 την ημέρα του τερματισμού της κράτησης, ισχύουν προσαυξήσεις που αντιστοιχούν σε ενοίκιο ολόκληρης της ημέρας.

Οι αναγραφόμενες τιμές των δωματίων μας :

  • είναι σε ευρώ, ανά δωμάτιο και ανά διανυκτέρευση.
  •  συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α και δημοτικό φόρο.
  • δεν συμπεριλαμβάνουν το τέλος διανυκτέρευσης 1,5€ ανά διανυκτέρευση, σε ισχύ από 01/01/2018 (ΝΟΜΟΣ 4389/2016 | ΦΕΚ Α 942016)
  • δεν περιλαμβάνουν πρωινό.

Χρήση Πρωινού

  • Οι ώρες πρωινού είναι 8:30-10:30
  • Η χρέωση της χρήσης του πρωινού υπολογίζεται ανά ημέρα και ανά άτομο
  • Εάν η χρέωση πρωινού δεν συμπεριλαμβάνεται στην κράτηση σας και θέλετε να κάνετε χρήση του,παρακαλούμε να ενημερώσετε την ρεσεψιόν μας από την προηγούμενη ημέρα όπου και γίνετε η εξόφληση του ποσού.
  • Η υπηρεσία πρωινού παρέχεται μόνο στον χώρο εστιατορίου και απαγορεύτε η μεταφορά φαγητού εκτός του χώρου αυτού.
  • Αν έχετε αλλεργίες, παρακαλούμε ενημερώστε ένα μέλος του προσωπικού μας κατά την άφιξή σας .

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

  • Διατίθεται καθημερινή υπηρεσία καθαρισμού τόσο των δωματίων όσο και των κοινόχρηστων χώρων .
  • Αλλαγή σεντονιών και πετσετών πραγματοποιείται κάθε 3 νύχτες.
  • Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή κάποια άλλη , από την προγραμματισμένη ημέρα, παρακαλώ ενημερώστε την ρεσεψιόν.Η υπηρεσία αυτη έχει επιπλέον χρέωση.

 

ΗΛΙΚΙΑΚΟ ΟΡΙΟ ΠΕΛΑΤΩΝ

  • Η ελάχιστη ηλικία για τους επισκέπτες που επιτρέπεται να διαμείνουν στο ξενοδοχείο είναι αυτό των 18 ετών.
  • Οι επισκέπτες κάτω των 18 ετών ,χωρίς συνοδεία ενήλικα ,δεν θα μπορούν να κάνουν check-in και η κράτηση τους θα ακυρωθεί αυτόματα χωρίς επιστροφή χρημάτων.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΙΩΝ


Διαμονή Παιδιών και Βρεφών

  • Για παιδιά κάτω των 4 ετών η διαμονή είναι δωρεάν.
  • Για παιδιά ηλικίας 4 και άνω ισχύουν πλήρεις τιμές ενηλίκου
  • Στο ξενοδοχείο μας θα χαρούμε να σας προσφέρουμε δωρεάν παρκοκρέβατο ή / και παιδικό κάθισμα, κατόπιν αιτήματος και διαθεσιμότητας πριν την άφιξη σας .

Παιδική Χρήση Πρωινού

  • Για παιδιά έως 4 ετών το πρωινό προσφέρεται δωρεάν.
  • Για παιδιά από 4 έως 12 ετών , η χρέωση είναι 70% της πλήρης τιμής.
  • Για παιδιά άνω των 12 ετών  η χρέωση για χρήση πρωινού είναι πλήρης.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ

  • Επιτρέπονται μόνο τα σκυλιά – συνοδοί ,μετά από διαβούλευση με το ξενοδοχείο και προσκόμιση των απαραίτητων εγγράφων.Η είσοδος και διαμονή άλλων κατοικιδίων ζώων στο ξενοδοχείο απαγορεύεαι καθώς δεν διαθέτουμε τους κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους.Οι όποιες εξαιρέσεις είναι κατά την απόλυτη διακτιτική ευχέρεια της διοίκησης του ξενοδοχείου .
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΕΣ
  •  Το κάπνισμα απαγορεύετε στα δωμάτια , τους διαδρόμους και όλους τους κλειστούς χώρους του ξενοδοχείου. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το κάπνισμα πραγματοποιήθηκε σε ένα δωμάτιο , το ξενοδοχείο θα χρεώσει τέλος καθαρισμού 250€ στον λογαριασμό του πέλατη πριν ή μέτα το check out .

Κανονισμοί χρήσης πισίνας

  • Η χρήση της πισίνας γίνεται από τις 09:00 π.μ. μέχρι τις 21:00
  • Όλα τα παιδιά κάτω των 18 ετών, θα πρέπει να χρησιμοποιούν την πισίνα μόνο με την επίβλεψη γονιού – κηδεμόνα.Το ξενοδοχείο δεν φέρει καμία ευθύνη για περιστατικά – ατυχήματα που οφείλονται στη μη επίβλεψη των παιδιών από γονιό – κηδεμόνα.
  • Απαγορεύεται η κατανάλωση φαγητών και ποτών εκτός τιμοκαταλόγου μπαρ στον χώρο της πισίνας.

Κανονισμοί Χρήσης Παιδικής Χαράς

  • Όλα τα παιδιά μέχρι 10 ετών επιτρέπεται να χρησιμοποιούν την παιδική χαρά μόνο με την επίβλεψη γονιού – κηδεμόνα.
  • Οι ώρες χρήση της παιδική χαράς είναι από τις 11:00 π.μ. -14:30 και 17:00-21:00 .
  • Το ξενοδοχείο δεν φέρει καμία ευθύνη για περιστατικά – ατυχήματα που οφείλονται στη μη επίβλεψη των παιδιών από γονιό – κηδεμόνα.

Πολιτική χρήσης κουζίνας εντός των δωματίων

  • Το δωμάτιο θα πρέπει να αερίζεται κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας κάθε τύπου μαγειρέματος (παύση κλιματισμού και άνοιγμα παραθύρων)
  • Οι επισκέπτες είναι υπεύθυνοι για τον καθαρισμό και το πλύσιμο των χρησιμοποιημένων σκευών.

Πολιτική χρήσης εγκαταστάσεων BBQ

  • Η χρήση του BBQ είναι δωρεάν .
  • Παρακαλείστε να σέβεστε τις ώρες κοινής ησυχίας 14:30-17:00 και 23:00-07:00
  • Κατά το τέλος χρήσης των εγκαταστάσεων αφήστε τον χώρο καθαρό και επιστρέψτε τα μαγειρικά σκεύη στα δωμάτια σας .

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ


Το απόρρητο και τα προσωπικά σας δεδομένα προστατεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό και Ευρωπαϊκό Δίκαιο (GDPR).

Στοιχεία ταυτότητας ή διαβατηρίου όπως όνομα, επώνυμο, εθνικότητα, στοιχεία επικοινωνίας, όπως τηλέφωνο, email, στοιχεία κράτησης όπως ημερομηνία και ώρα άφιξης και αναχώρησης, είδος και αριθμός δωματίου, αριθμό Φορολογικού Μητρώου και αρμόδια ΔΟΥ (τιμολόγια) στοιχεία πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτα , είναι στοιχεία τα οποία το ξενοδοχείο δεν θα μεταβιβάσει σε τρίτους εκτός από τους παρόχους υπηρεσιών τους και μόνο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης.

Οι πληροφορίες πιστωτικών καρτών από τους φιλοξενούμενους ή τους δυνητικούς επισκέπτες μας δεν αποθηκεύονται και δεν παραμένουν στην κατοχή μας μετά τη λήξη της διαμονής σας, ακόμη και αν για οποιοδήποτε λόγο μας έχουν γνωστοποιηθεί.

ΚΑΤΑΓΡΑΦΙΚΟ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ CCTV

Για λόγους δημόσιας ασφάλειας, το Hotel Discovery έχει εγκαταστήσει και λειτουργεί σύστημα ασφαλείας, με χρήση καμερών παρακολούθησης και καταγραφής χώρων και εξοπλισμού Εσωτερικών Καταγραφικών Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης. Η νομιμοποιητική βάση της επεξεργασίας αυτής είναι η Ο∆ΗΓΙΑ 1/2011 (Αριθ. Πρωτ. Γ/ΕΞ/2274/31.03.2011) .

Καταγεγραμμένα δεδομένα δεν εξέρχονται εκτός των χώρων του Hotel Discovery με κανένα μέσον και για κανένα λόγο, παρά μόνο προς διερεύνηση παρανόμων πράξεων ή σοβαρών περιστατικών ασφαλείας, για συγκεκριμένη καταγραφή συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος και πάντα κατόπιν έγγραφης άδειας της Επιτροπής εποπτείας του συστήματος ασφαλείας.

ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ


Το Hotel Discovery διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί τη διαμονή σε οποιοδήποτε άτομο χωρίς ειδοποίηση και να τερματίσει άμεσα οποιαδήποτε κράτηση χωρίς να τίθεται ζήτημα για οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση προς τον πελάτη για τους ακόλουθους λόγους:

  • Μη τήρηση των όρων και προϋποθέσεων της πολιτικής κράτησης
  • Η κράτηση έχει πληρωθεί με δόλια μέσα
  • Τα άτομα που κάνουν check in είναι κάτω των 18 ετών,  ή δεν έχουν εγγεγραμμένο κηδεμόνα που έχει λάβει επισήμως το ρόλο του κηδεμόνα υπογράφοντας τη σχετική μορφή έγκρισης από το ξενοδοχείο μετά από προηγούμενη γραπτή ειδοποίηση.
  • Εάν το άτομο που κάνει check in δεν είναι ή δεν μπορεί να αποδείξει με έγκυρα επίσημα έγγραφα ότι είναι το άτομο που αναφέρεται στην επιβεβαίωση κράτησης
  • Εάν επισκέπτης δεν δέχεται να συμπληρώσει / υπογράψει τη φόρμα εγγραφής registration form
  • Εάν ο επισκέπτης δεν δέχεται να παράσχει έγκυρο διαβατήριο ή ταυτότητα
  • Εάν το επίπεδο υγιεινής του επισκέπτη θεωρείται μη αποδεκτό
  • Εάν ο επισκέπτης είναι φορέας μεταδοτικού νοσήματος
  • Εάν τα άτομα που κάνουν check-in είναι μεθυσμένα ή / και χρειάζονται ιατρική βοήθεια
  • Σε περίπτωση οποιασδήποτε μορφής βίαιης ή αντικοινωνικής συμπεριφοράς προς το προσωπικό ή τους επισκέπτες του ξενοδοχείου
 

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΕΣ, ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ


Μερικώς επιστρέψιμες κρατήσεις:
(Πολιτική 30/14/7 ημερών)

  • Απαιτείται προκαταβολή 30% για την οριστική επικύρωση της κράτησης σας. Η προκαταβολή αυτή καταβάλλεται εντός 4 εργάσιμων ημερών από  την στιγμή της κράτησης.
  • Για οποιαδήποτε ακύρωση που πραγματοποιείται σε διάστημα μεγαλύτερο των 30/14/7  ημερών από την ημέρα άφιξης , δεν υπάρχουν χρεώσεις ακύρωσης .
  • Ακυρώσεις σε διάστημα μικρότερο των 30/14/7  ημερών αντίστοιχα , ή σε περίπτωση μη εμφάνισης , δεν θα υπάρξει επιστροφή χρημάτων και θα χρεωθεί το 100% της προκαταβολής.

Μη επιστρέψιμες κρατήσεις: 

  • Απαιτείται μη επιστρέψιμη προκαταβολή 100% για την οριστική επικύρωση της κράτησης σας. Η προκαταβολή αυτή καταβάλλεται εντός 4 εργάσιμων ημερών από  την στιγμή της κράτησης.
  • Δεν επιτρέπονται ακυρώσεις και δεν ισχύουν επιστροφές χρημάτων.

Τροποποιήσεις Κρατήσεων

  • Έχετε την δυνατότητα να τροποποιήσετε την κράτηση σας εάν η κράτηση σας δεν είναι μέσω μη επιστρέψιμης προσφοράς έως 21 μέρες πριν την άφιξη σας.
  • Οι τροποποιήσεις κράτησης υπόκεινται στην ισχύουσα διαθεσιμότητα και οι τιμές των δωματίων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις διακυμάνσεις της εποχικής τιμής και σχετίζονται με τη χρονική στιγμή της κράτησης.


    Σημείωση: Εξαιρέσεις από αυτούς τους κανόνες μπορεί να παρέχονται υπό ειδικές περιστάσεις και υπόκεινται στη διακριτική ευχέρεια του ξενοδοχείου να παρέχει συμφωνίες σε αυτή τη βάση.

 

ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ – ΧΡΕΩΣΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ


  • Το ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση της συμφωνηθείσας προκαταβολής από την στιγμή της κράτησης .
  • Σε περίπτωση που η κάρτα σας δεν είναι έγκυρη η κράτηση ακυρώνεται αυτομάτως.
  • Σας παρέχεται η δυνατότητα αντικατάστασης με μια έγκυρη κάρτα με διορία 24 ωρών από την ενημέρωση σας για την ανεπιτυχή διαδικασία χρέωσης.
  • Εάν δεν μπορέσετε να μας παρέχετε τα στοιχεία μιας νέας κάρτας σας με το απαραίτητο υπόλοιπο τότε το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση

ΠΛΗΡΩΜΕΣ – ΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ


Δυνατότητες Πληρωμής

Παρέχονται οι ακόλουθες δυνατότητες πληρωμής σε Ευρώ

1. Εξόφληση με μετρητά στην υποδοχή του ξενοδοχείου κατά την άφιξη.

2.Πιστωτική – Χρεωστική κάρτα

Το ξενοδοχείο μας δέχεται πληρωμές μέσω POS με τις συμβαλλόμενες κάρτες τύπου Visa,Mastercard, Revolut.

3.Πληρωμή μέσω τραπέζης Με έμβασμα – κατάθεση στον εταιρικό τραπεζικό λογαριασμό υπο την επωνυμία ΑΦΟΙ ΣΕΡΓΟΥΔΗ Ο.Ε

  • Παρακαλούμε να μας αποστείλετε αντίγραφο της απόδειξης πληρωμής σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@hoteldiscovery.gr
  • Η εξόφληση μέσω τραπέζης θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί και να είναι εμφανής στον λογαριασμό μας πριν την αναχώρηση σας από το ξενοδοχείο.
  • Παρακαλούμε να συμπληρώσετε ως αιτιολογία προς τον δικαιούχο το ονοματεπώνυμο του ατόμου με το οποίο έχει πραγματοποιηθεί η κράτηση .
  • Τα έξοδα διατραπεζικών συναλλαγών επιβαρύνουν τον εντολέα

Τραπεζικοί Λογαριασμοί

 Πειραιώς 
IBAN: GR86 0171 2030 0062 0316 5504 747 
Δικαιούχος: ΑΦΟΙ ΣΕΡΓΟΥΔΗ Ο.Ε

 Eurobank
IBAN: GR12 0260 2430 0007 7020 0855 710
Δικαιούχος: ΑΦΟΙ ΣΕΡΓΟΥΔΗ Ο.Ε

Εξόφληση Λογαριασμών

  • Η εξόφληση του υπολοίπου ποσού κράτησης πραγματοποιείται κατά την άφιξη σας στο κατάλυμα  με πιστωτική κάρτα ή με μετρητά . 
  • Για όποια επιπλέον χρέωση προκύψει παρακαλούμε να έχετε τακτοποιήσει τον λογαριασμό σας το αργότερο την προηγούμενη της αναχώρησης σας από το ξενοδοχείο.

Επιστροφές Χρημάτων

Εφόσον απαιτείται επιστροφή χρημάτων,  θα διεκπεραιωθεί μείον τα έξοδα/προμήθειες τραπεζικής μεταφοράς και τις νομισματικές διακυμάνσεις / αποκλίσεις ισοτιμίας σε περίπτωση συναλλάγματος.

 

  • ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
  • O πελάτης οφείλει να συμπεριφέρεται με ευγένεια στο προσωπικό του ξενοδοχείου καθώς και στους άλλους φιλοξενούμενους και να σέβετε τις ώρες κοινής ησυχίας 15:00-17:00 και 23:00-07:00.
  • Ο πελάτης οφείλει να μη προκαλέσει φθορές στο δωμάτιο που του παρέχεται καθώς και τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.
  • Οι πελατες υποχρεούνται να αποζημιώσουν το ξενοδοχείο πριν φύγουν για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια η προσκόλληση που προκλήθηκε στην ιδιοκτησία από τους πελάτες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, είτε προκλήθηκαν από ατύχημα είτε εκ προθέσεως
  • Απαγορεύεται η διανυκτέρευση περισσότερων ατόμων του αριθμού που αναδεικνύει η κράτηση σας.
  • Ένα άτομο που δεν είναι επισκέπτης δεν έχει κανένα δικαίωμα να εισέλθει ή να παραμείνει στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου. Ούτε μπορεί κανείς να φιλοξενήσει επισκέπτες στους χώρους του ξενοδοχείου χωρίς την επίσημη συγκατάθεση του ξενοδοχείου
  • Απαγορεύεται η μετακίνηση επίπλων στα δωμάτια και εκτός των ορίων αυτών.
  • Απαγορεύεται η διατήρηση μέσα στο ξενοδοχείο κάθε είδους κατοικίδιων ζώων
  • Απαγορεύεται η μεταφορά και χρήση έξω από τα δωμάτια λινών πετσετών και λοιπών ειδών ιματισμού για λόγους υγιεινής και ασφάλειας
  • Απαγορεύεται η χρήση της πισίνας υπό την επήρεια υπερβολικής ποσότητας αλκοόλ.
  • Απαγορεέυεται η χρήση παράνομων ουσιών σε όλους τους χώρους του ξενοδοχέιου .

Σε περίπτωση που ο πελάτης παραβαίνει τις διατάξεις του παρόντος κανονισμού, μπορεί να θεωρηθεί ως ανεπιθύμητος και η ∆/νση του ξενοδοχείου δικαιούται να απαιτήσει μέσα σε 24 ώρες να εγκαταλείψει το ξενοδοχείο και να εκκενώσει το δωμάτιο από τις αποσκευές του χωρίς καμία επιστροφή χρημάτων.

 Ζημιές / Φθορές

  • Οι επισκέπτες παρακαλούνται να αναφέρουν τυχόν ζημιές ή δυσλειτουργίες του εξοπλισμού στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου εντός της πρώτης ώρας από την άφιξή τους στο δωμάτιο το οποίο τους έχει διατεθεί για την διαμονή τους. Τυχόν ζημιές εντός του δωματίου πέρα από αυτό το σημείο μπορεί να θεωρηθούν ότι προκαλούνται, σκόπιμα ή όχι, από τους επισκέπτες που καταλαμβάνουν το δωμάτιο.
  • Οι επισκέπτες είναι υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί σε οποιοδήποτε δωμάτιο ή σε χώρους του ξενοδοχείου ή σε ακίνητα που προκλήθηκαν από τους επισκέπτες ή από άτομα της συνοδείας τους (ανεξάρτητα από το αν διαμένουν ή όχι στο ξενοδοχείο) κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
  • Οι πελάτες οφείλουν να αποζημιώσουν το ξενοδοχείο πριν φύγουν για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια προκληθεί στο ξενοδοχείο ή σε ιδιοκτησία πελατών κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
  • Το Hotel Discovery διατηρεί το δικαίωμα να διατηρήσει τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ή / και της χρεωστικής σας κάρτας και να χρεώσει τα ποσά που κρίνει κατά την απόλυτη κρίση του στην εν λόγω κάρτα (ες) για να αντισταθμίσει ή να καλύψει την απώλεια, τη ζημία, το κόστος ή δαπάνες που πραγματοποιήθηκαν ή υπέστησαν στο ξενοδοχείο ως αποτέλεσμα των προαναφερθέντων. Σε περίπτωση που ένα δωμάτιο  παραμείνει εκτός λειτουργίας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα έως ότου επιδιορθωθούν οι προαναφερθείσες ζημιές, το Hotel Discovery μπορεί επίσης να ζητήσει αποζημίωση για το κόστος αυτής της περιόδου αναγκαστικής αδράνειας.
  • Ανεξάρτητα, το Hotel Discovery διατηρεί το δικαίωμα να κινήσει νομικές διαδικασίες εναντίον καλεσμένων των οποίων η συμπεριφορά θεωρείται παράνομη, βίαιη ή ταπεινωτική, χωρίς ουδεμία προειδοποίηση.

 

ΤΙΜΑΛΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ


  • Κατά την άφιξη, ο πελάτης θα πρέπει να ειδοποιήσει ένα μέλος της υποδοχής μας και υποβάλει γραπτώς και με ακρίβεια όλα τα πολύτιμα αντικείμενα και τα χρήματα που έχει στην κατοχή του καθώς και να δηλώσει αν επιθυμεί να κάνει χρήση αποθήκευσης τους στην κύρια θυρίδα του ξενοδοχείου μας. Σε αντίθετη περίπτωση ο ξενοδόχος δεν ευθύνεται για την τυχόν απώλειά τους.
  • Για τα λοιπά αντικείμενα που φέρει στην κατοχή του , ο ξενοδόχος απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη, αν η ζημιά ή η απώλεια οφείλεται σε αμέλεια του πελάτη ή των προσώπων που τον συνοδεύουν, ή τον επισκέπτονται .
  • Επίσης, ο ξενοδόχος απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη, αν η βλάβη, η καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανωτέρα βία (σεισμός, πυρκαϊά κλπ) .
  • Σε περίπτωση αναφοράς κλοπής και διεκδίκησης εκ μέρους του πελάτη, θα πρέπει να μπορούν να αποδειχθούν οι ισχυρισμοί του ότι τα τιμαλφή του/της ζημιώθηκαν, καταστράφηκαν ή εκλάπησαν λόγω λάθους και με υπαιτιότητα του ξενοδοχείου και ότι τα αντικείμενα έχουν την ζητούμενη αξία.
  • Η οποιαδήποτε αποζημίωση που προκύψει από το ξενοδοχείο προς τον πελάτη καλύπτει μόνο την πραγματική (όχι την εμπορική) αξία του στοιχείου (τουλάχιστον μειωμένη κατα 35% της αποδεδειγμένης αρχικής αξίας του)
  • Οι ψευδείς ισχυρισμοί/καταγγελίες καταδικάζονται ως απάτη. Το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να κινήσει νομικές ενέργειες εναντίον ατόμων που αποσκοπούν σε παράνομες/ ψευδείς απαιτήσεις και αποζημιώσεις και να απαιτήσει χρηματικές αποζημιώσεις ενάντια σε κάθε κακόβουλη προσπάθεια εις βάρους του προσωπικού, των επισκεπτών και της φήμης του ξενοδοχείου.

Σας ευχαριστούμε για την προτίμηση!